Stil de viata

Ai probleme cu somnul? 16 idei care te pot ajuta

rohboutique.ro

Ți s-a întâmplat vreodată să fii super obosit dar să nu te ia somnul? Ți-am pregătit 16 de metode pe care le poți pune în aplicare oricând.

  1. Setează temperatura în cameră undeva între 18-22 grade. Nefiind foarte cald în cameră poți dormi liniștit.
  2. Mănâncă pentru somn! Nu trebuie să ai o masă plină cu grasimi sau orice altceva, dar o gustare înainte de somn ce conține magneziu și vitamina B6 îți va alunga starea de insomnie.
  3. Folosește uleiuri parfumate. Aromaterapia este chiar indicată pentru un somn mai liniștit.
  4. Sari peste dulciuri și făinoase. Treci peste masa de seară dacă ea conține zaharuri și/sau făinoase deoarece dulciurile vor ridica nivelul glicemiei și vei avea parte de super multă energie. Nu cred că ți-ai dori asta când vrei să pui capul pe pernă și să dormi.
  5. Eliberează-ți mintea. Ca să ai un somn mai liniștit, înainte de culcare poți citi o carte sau o revistă pentru a uita de grijile de zi cu zi.
  6. Nu ține lângă pat electronice. Ține televizorul în sufragerie, iar laptopul și telefonul mobil departe de pat pentru a-ți păstra mintea relaxată.
  7. Menține un program de somn regulat.
  8. Încearcă să transformi cafeaua de după masă în ceai. Reduce nivelul de cofeină din corp după ora 12 pentru a avea un somn odihnit.
  9. Fitness de dimineață. Poți ieși la alergat înainte de micul dejun. Vei vedea că somnul te va învălui când nici nu te aștepți.
  10. Scrie în jurnal înainte de culcare. Să-ți așterni gândurile pe foaie și să adormi cu mintea limpede fără să te mai gândești la probleme.
  11. Nu începe sa numeri oi! Dacă nu ai adormit în 20 de minute, nu lenevi în pat și să începi să te forțezi ca să adormi! Ridică-te din pat și fă orice altceva pentru câteva minute.
  12. Relaxează-te cu o baie detoxifiantă. În loc să faci un duș pe fugă încearcă o baie relaxantă. Te va ajuta să-ți relaxazi corpul, puterea uleiurilor aromate îți vor liniști mintea și corpul.
  13. Practică meditația. Inspiră aer profund de cateva ori și focusează-te. Încearcă sa fii pozitiv, pentru ce esti recunoscător, și relaxează-te. Vei vedea cum vei fii din nou în echilibru.
  14. Bea un ceai de mușețel. Nu numai că savurezi o băutură caldă ci îți va da și o stare de somnolență.
  15. Folosește doar suplimente naturale pentru somn. Dacă chiar ai probleme majore cu somnul, încearcă să nu recurgi la fel și fel de pastile ci valeriană și melatonina.
  16. Investește într-o saltea confortabilă. Această strategie te va ajuta să ai un somn mai odihnitor.

 

bottegaverde.ro

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *